1400-11-12 13:34
668
0
78429
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

اجرای ۷۱۹ برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در گرگان/ توزیع ۲ هزار بسته معیشتی با همت بسیجیان

فخرالدین گفت:۷۱۹ برنامه در شهرستان گرگان به مناسبت ایام دهه دهه تبیین شده که ۹۹ برنامه آن شاخص شهرستانی است.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مدیون امام (ره) است و بعد از آن فرزند خلف حضرت امام با وجود همه دشمنی ها و عنادها نسبت به انقلاب سکان این انقلاب را به درستی در دست گرفتند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان  به ویژگی های شخصیتی حضرت امام(ره) اشاره کرد و ادامه داد: مبانی فکری امام (ره) که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و باعث شد که تفکر انقلاب به جهان صادر شود به دلیل آرمان هایی چون استکبار ستیزی، دفاع قاطع از شعار نه شرقی و نه غربی و استقلال است.

فخرالدین بیان کرد: جهاد تبیین باید در دستور کار ما قرار گیرد و در عرصه های مختلف در انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشتیم و یکی ا دستاوردهای مهم انقلاب در حوزه سلامت دستیابی به واکسن کرونا است که کشورهای غربی نمی خواستند به ما بدهند.

وی خاطرنشان کرد: شعار محوری با عنوان جشن هزار و ۴۰۰ تبیین شده است   مراسم افتتاحیه دهه فجر را همزمان با دهه فجر در فرودگاه گرگان داشتمی.

این مقام مسئول بیان کرد: ۷۱۹  برنامه در شهرستان گرگان  به مناسبت ایام دهه دهه تبیین شده که ۹۹ برنامه آن شاخص شهرستانی است.

فخرالدین تاکید کرد:  ۲۳ عنوان برنامه همایش تبیین دستاوردهای انقلاب است که دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب در این برنامه ها برای نسل جدید تبیین می شود.

وی ابراز داشت: برگزاری ۵۰ مسابقه فرهنگی و ورزشی در این ایام تدارک دیده شده است و ۲۱ یادواره شهدا، برگزاری چهار میز خدمت از دیگر برنامه هایی است که در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: برگزاری یادواره شهدای الفجر هشت به مناسبت روز اطلاعات سپاه در حسینیه ثارالله گرگان و سه شب شعر در طول دهه فجر اتفاق خواهد افتاد.

وی ابراز داشت: گروه سرود پاتوقی و تهیه دو هزار بسته معیشتی و پویش نصب پرچم در سردرد منازل از دیگر برنامه های ما در این ایام است.

این مقام مسئول تاکید کرد: برای شب پیروزی انقلاب برنامه ریزی داریم که نورافشانی  مراسم جشن را در سطح شهرستان گرگان داشته باشیم و تمامی برنامه های ما در قالب مصوبات ستاد کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.